דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חמש דרכים לקדם את העסק שלכם ללא תקציב פרסום 

מאת    [ 22/04/2011 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2989 פעמים ]

1. אם יש לכם מועדון לקוחות הגיע הזמן לדוור אותו/ לסמס אותו באמצעות פניה שלא ניתן לסרב לה. מה זאת אומרת לא ניתן לסרב לה?
שימו את עצמכם במקום הלקוח ותשאלו בכנות אם הייתם נענים לקריאה או לא. לכתוב "עד 15% הנחה" לא היה גורם לי לצאת מהבית, אבל "פריט שני במתנה" או "מתנה על כל קניה" עם אימג' (תמונה) של המתנה אולי כן.
אם אין לכם מועדון לקוחות, כדאי מאד להקים כזה. אפשר ללכת אחורה ולנבור בחשבוניות שהוצאתם ומשם להכין רשימת לקוחות ואמצעי התקשרות איתם, רק אל תשכחו לאפשר להם לאשר את הסכמתם להיכלל במועדון שלכם ואת האפשרות להסיר את עצמם ממנו.

2. תנו הטבה ללקוחות שקונים על מנת שיחזרו לקנות שוב. כשלקוח קונה אצלכם מוצר או שירות תנו לו שובר בסכום כסף שלא ניתן לסרב לו ושעדיין ריווחי לכם, הגבילו אותו בזמן ומישכו את הלקוח אליכם שוב בזמן הקרוב. גם אם העצה הזו לא מתאימה לעסק שלכם, נסו לחשוב איך אתם יכולים לגרום למי שכבר רכש ומרוצה לחזור שנית. אל תאבדו לקוח שכבר איתכם.

3.  אם אתם תקועים עם מלאי, שכבר שולם ממזמן, בואו ועשו חשבון מה היתה העלות שלו ובצעו סוף שבוע מכירות מרוכז במחיר העלות (פלוס הוצאות כמו ריבית אשראי וכולי). זו הזדמנות מצויינת להיפטר גם מפריטים פגומים שחשבתם לוותר על המכירה שלהם.

זה יגרום לאנשים להגיע אליכם, להכיר את המקום שלכם, להכיר את הסחורה החדשה ואולי לקנות גם ממנה.  את כל אותם אנשים שיגיעו רישמו למועדון הלקוחות שלכם בין אם ביצעו רכישה ובין אם לא. עצם ההגעה שלהם מעיד על עניין במוצרים שלכם.

4. שינוי וריענון תצוגה הכרחיים לכל עסק. אם מדובר בעסק פיזי ואם מדובר בעסק דיגיטלי (און ליין). רעננו את חזות המקום, שנו מיקומים של קטגוריות והכי חשוב חדשו את חזית העסק. השינוי הזה יגרום לאנשים להביט מבט שני על העסק שלכם ולנסות להבין מה שונה, מה התחדש בו.

5. השתמשו במדיה החברתית לטובת העסק שלכם. זה חינם וזה עובד. ברוב בתי העסק מדובר בפתיחת דף פייסבוק, גם אם לא תצליחו למשוך אלפי לקוחות תצליחו לבטח למשוך כמה מאות וזו כבר התחלה של מועדון לקוחות מכובד. דף פייסבוק יאפשר לכם לשמור על קשר רציף עם הגולשים, ליצור ביניכם קשר אישי יותר, לקבל עצות והמלצות לדברים שהיו רוצים לראות משתנים ומשתפרים בעסק שלכם, תוכלו להעלות חידושים ומבצעים וכל זה מבלי להוציא כסף. בנוסף תמצאו את עצמכם מקבלים ויוזמים הצעות לשיתופי פעולה מבעלי עסקים אחרים וגם זו דרך לקדם את העסק מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.

אני מאמינה שעסק יכול להתקדם קדימה, ללא תקציב פרסום, אבל עם מוכנות לעבוד וליצור הזדמנויות מכירה.

אוסי גלבוע | המאוורר www.hameavrer.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב